Veelgestelde vragen

Veel gestelde vragen

Heb jij een vraag? Dan is het niet altijd nodig om hier contact over op te nemen. Soms is het makkelijker en sneller om te kijken of het antwoord online gevonden kan worden. Om jou daarbij te helpen, hebben wij de veel gestelde vragen én antwoorden op een rijtje gezet. Hopelijk vind jij hier antwoord op je vraag! Niet gelukt? Neem dan contact op met ons.  

Hoe snel kunnen jullie een bestelling leveren?

We werken uitsluitend met lokale bakkers, waardoor jouw bestelling al tot binnen één uur bezorgd kan worden. Uiteraard kun je ook een bestelling plaatsen voor een andere dag. Dit geldt voor alles wat je op Broodje.nl kunt bestellen: van ontbijt tot lunch broodjes en brunches. 

Kan ik ook een bestelling inplannen?

Dat kan zeker. Tijdens de bestelling kun je aangeven wanneer je wilt dat de bestelling bezorgd wordt. Heb je volgende week een vergadering of andere afspraak voor bijv. 11.00 uur? Dan kun je de bestelling nu alvast plaatsen en dan rond dat tijdstip laten leveren!

Wat zijn de kosten om te laten bezorgen?

Je kunt in de meeste gevallen een bestelling plaatsen vanaf € 20,00, soms is dit €25,00. Dit is afhankelijk van het bezorggebied, in het winkelmandje zie je de actuele voorwaarden. De bezorgkosten bedragen meestal € 2,50. Bestel je voor meer dan € 75,00? Dan zijn de bezorgkosten in veel gevallen gratis. 

Waarom krijg ik geen resultaat bij mijn postcode?

Op dit moment hebben wij nog geen landelijke dekking. Het kan dus zijn dat we momenteel niet bezorgen op jouw postcode. Onderaan de pagina staat een overzicht met alle steden waar we nu bezorgen. Staat jouw stad er nog niet bij? Dan hopen wij die snel toe te voegen!

Wat is de minimale bestelwaarde?

Je kunt bestellen vanaf € 20,00 (soms is dit € 25,00). Als je minder dan dat bedrag in jouw winkelmandje hebt, dan kun je dus niet bestellen (dit wordt duidelijk aangegeven). Je kunt uiteraard andere producten toevoegen om toch aan het minimale bestelbedrag te komen. Heb jij bijvoorbeeld 2 broodjes? Dan kun je ook nog een paar sapjes en een traktatie toevoegen, zodat je toch kunt bestellen (en iets lekkers hebt voor later). Je kunt alle categorieën van Broodje.nl combineren in één bestelling  

Kan ik ook na 16.00 uur laten bezorgen?

Voor grotere bestellingen is eventueel maatwerk mogelijk, neem hiervoor contact met ons op. 

Kan ik verschillende menu’s combineren?

Dat kan zeker. Je kunt bijvoorbeeld een ontbijtje bestellen en vervolgens nog extra ‘lunch broodjes’ toevoegen of heerlijke koeken. Nadat je iets hebt toegevoegd aan je winkelmandje, kun je ook voor aanvullende opties kiezen om dan weer naar een ander menu te gaan. Deze producten worden samengevoegd in één winkelmandje. 

Kan ik ook grootschalig bestellen?

Ja dat kan. Je kunt ervoor kiezen om alles in één winkelmandje te doen, maar dan wordt het op één adres bezorgd. Het liefst ontvangen wij deze bestelling wel een dag voren zodat we voldoende kunnen bakken. Bij ons wordt namelijk alles dagvers klaargemaakt. Wil je een grote bestelling naar verschillende adressen sturen? Bijvoorbeeld omdat jouw medewerkers nu thuis werken? Dan kun je het beste even direct contact met ons opnemen. Wij maken dan een offerte op maat voor je. 

Kan er rekening worden gehouden met dieetwensen? 

We willen indien zoveel mogelijk rekening houden met dieetwensen echter is dit afhankelijk van de individuele bakker. Het liefst ontvangen we een bestelling enkele dagen van tevoren, zodat we dit goed kunnen voorbereiden. Neem contact met ons op om na te gaan of wij in jouw regio maatwerk kunnen leveren. 

 

Staat jouw vraag hier niet tussen? Neem dan contact op met ons.